みんなでACIMの訳をつくろう! 
           誰でも参加できるA Course In Miracles の
           翻訳ページをつくりました。

Google
 

2007年12月13日木曜日

LESSON 347

Anger must come from judgment.
Judgment is The weapon I would use against myself,
To keep the miracle away from me

怒りは非難からやってきます。非難とは自分自身に反して使うものであり、奇跡を遠ざけてしまします。

Father, I want what goes against my will, and do not want what is my will to have. Straighten my mind, my Father. It is sick. But You have offered freedom, and I choose to claim Your gift today. And so I give all judgment to the One You gave to me to judge for me. He sees what I behold, and yet He knows the truth. He looks on pain, and yet He understands it is not real, and in His understanding it is healed. He gives the miracles my dreams would hide from my awareness. Let Him judge today. I do not know my will, but He is sure it is Your Own. And He will speak for me, and call Your miracles to come to me.

神よ、私は自分の願望に反するものを望み、願望が実現することを望みません。神よ、私の心を清めたまえ。もううんざりです。あなたは私に自由を与え、今日、あなたの贈り物を受け取ること選びます。そして、私が非難するためにあなたが使わしたその人に、あらゆる非難をお返しします。その人は、私の見ているものをみて、すぐに真実を知ります。彼は苦痛をみつめ、それが真実でなはく、そして彼の理解の中でそれが癒されたと知ります。彼は奇跡を起こし、私の周りの幻想は消えまうでしょう。今日、彼が非難することを許しましょう。私は自分の願望を知りませが、彼はそれがあなた自身のものであるということを知っています。彼は私に賛同し、神の奇跡が私にやってきます。


Listen today Be very still, and hear the gentle Voice for God assuring you that He has judged you as the Son He loves.

今日は自分の感覚に耳をすまし、「彼は、自分の愛する神の子としてのあなたを非難しているのだ」という神の優しい声を聞きましょう。

(A Course In Miracles)