みんなでACIMの訳をつくろう! 
           誰でも参加できるA Course In Miracles の
           翻訳ページをつくりました。

Google
 

2007年12月29日土曜日

LESSON 361 to 365

This holy instant would I give to You.
Be You in charge. For I would follow You,
Certain that Your direction gives me peace.

 この神聖なる瞬間をあなたに捧げます。
 責任を持ちなさい。私はあなたについていくので、
 あなたの指示が私に平和を与えるのは疑いようがありません。


And if I need a word to help me, He will give it to me. If I need a thought, that will He also give. And if I need but stillness and a tranquil, open mind, these are the gifts I will receive of Him. He is in charge by my request. And He will hear and answer me, because He speaks for God my Father and His holy Son.

 そして、もし私が自らを助けるための言葉が必要ならば、彼は私に(その言葉を)与えるでしょう。もし私が考えを必要としているのなら、彼はそれも与えるでしょう。そして、もし私がただ静けさと落ち着き、そして開かれた心だけを必要としているのなら、彼からそれらを受け取るでしょう。彼には私の要求にこたえる義務があります。そして、彼は私の声を聞き、こたえてくれます。なぜなら彼は、主なる神と神聖な子をささえているからです。

(A Course In Miracles)

このレッスンの続きを表示します。