みんなでACIMの訳をつくろう! 
           誰でも参加できるA Course In Miracles の
           翻訳ページをつくりました。

Google
 

2007年12月24日月曜日

LESSON 358

No call to God can be unheard nor left
Unanswered. And of this I can be sure;
His answer is the one I really want.

 神へ呼びかけなければ、(あなたの願いは)聞いてもらえないでしょうし、こたえてももらえないでしょう。そして、確かなことは、彼(神)の返事こそ、あなたが本当に欲しているものなのです。




You Who remember what I really am alone remember what I really want. You speak for God, and so You speak for me. And what You give me comes from God Himself. Your Voice, my Father, then is mine as well, and all I want is what You offer me, in just the form You choose that it be mine. Let me remember all I do not know, and let my voice be still, remembering. But let me not forget Your Love and care, keeping Your promise to Your Son in my awareness always. Let me not forget myself is nothing, but my Self is all.

  あなたは、私だけが本当に覚えている私が本当は何を欲しているのかということを覚えています。あなたは神に語りかけ、そしてあなたは私に語りかけます。そして、あなたが私に与えるものは、神自身となるのです。ですから、主よ、あなたの声も私のものであり、私が欲するものとは、まさにあなたが選んだ、やがてわたしのものになるであろう形式において、あなたが私に差し出すものです。私が知らないものすべてを、思い出させてください。そして、私の声を覚えている状態のままにしてください。しかし、あなたの愛と気遣い、そして、私の意識下において、神の子に約束されているあなたの約束がいつも保たれていることを私が忘れたままにはしないでください。私が、自分がなんでもなく、私自身がすべてであるとうことを忘れないようにしてください。

(A Course In Miracles)


このレッスンの続きを表示します。