みんなでACIMの訳をつくろう! 
           誰でも参加できるA Course In Miracles の
           翻訳ページをつくりました。

Google
 

2007年12月17日月曜日

LESSON 350

Miracles mirror God's eternal Love.
 
奇跡は、神の永遠の愛の反映です


What we forgive becomes a part of us, as we perceive ourselves. The Son of God incorporates all things within himself as You created him. Your memory depends on his forgiveness. What he is, is unaffected by his thoughts. But what he looks upon is their direct result. Therefore, my Father, I would turn to You. Only Your memory will set me free. And only my forgiveness teaches me to let Your memory return to me, and give it to the world in thankfulness.

 私たちが許したものは、自分自身の理解を深めたものとして、私たちの一部になります。神の子は、神の創造物である証として、あらゆるものを自己の中に取り入れます。神の記憶を取り戻せるかは、その人の寛容さにかかっています。人は、その思考によって、その人の人格が決定されるのではありません。その人が見ているものは、その直接の結果です。そうですから、主よ、私はあなたに立ち返ります。あなたの記憶だけが、私を解放します。そして、わたしの寛容だけが、神の記憶を思い出すことを許し、それを感謝の世界に与えることを教えてくれるのです。


And as we gather miracles from Him, we will indeed be grateful. For as we remember Him, His Son will be restored to us in the reality of Love.

 そして、私たちが神からの奇跡を集めた時、私たちは実際に感謝するでしょう。というのも、私たちは神を覚えているため、神の子は真実の愛の中にいる私たちのもとへと帰ってくるはずだからです。


※意訳は作成中です。