みんなでACIMの訳をつくろう! 
           誰でも参加できるA Course In Miracles の
           翻訳ページをつくりました。

Google
 

2007年12月25日火曜日

LESSON 359

God's answer is some form of peace. All pain
Is healed; all misery replaced with joy.
All prison doors are opened. And all sin
Is understood as merely a mistake.

神の答えは、平和の一形式です。
すべての苦悩は喜びに置き換えられ、あらゆる苦痛は癒されるでしょう。
すべての監獄のドアは開かれました。
そして、あらゆる罪は、単なる間違いとして理解されるでしょう。



Father, today we will forgive Your world, and let creation be Your Own. We have misunderstood all things. But we have not made sinners of the holy Sons of God. What You created sinless so abides forever and forever. Such are we. And we rejoice to learn that we have made mistakes which have no real effects on us. Sin is impossible, and on this fact forgiveness rests upon a certain base more solid than the shadow world we see. Help us forgive, for we would be redeemed. Help us forgive, for we would be at peace.

 主よ、今日私達はあなたの世界を赦し、創造があなた自身となることを赦します。私達はああらゆるものを誤解していました。しかし、神聖なる神の子の罪人をつくりだしていたわけではありません。あなたが作り出した罪のないものは、永遠に(無罪のままに)とどまりつづけます。それは私達のことです。そして私達は、私達がしてきた過ちが、実際には私達に何の影響も与えないと知って喜ぶのです。罪を犯すことは不可能であり、そしてこの真理において赦しは、私達が見ている影の世界よりもより信頼できる確かな土台に支えられているのです。私達が救済されるために、私達が赦すのを助けてください。私達が平和を手に入れるために、私達が赦すのを助けてください。

(A Course In Miracles)

このレッスンの続きを表示します。